Marketér a PR

Kromě hraní a psaní se věnuji i marketingu a PR, což spolu vlastně souvisí, protože marketér musí být hercem i spisovatelem zároveň.

Moji práci uvidíte, když si prohlédnete sociální sítě Slováckého divadla, divadla Ungelt, nakladatelství Zeď, dokumentárního filmu Tady Havel, slyšíte mě? o posledních třech letech života Václava Havla (kterému jsem, a píšu to s velkou pýchou, vymyslel i název).

Stál jsem za kampaní, díky které jsme Slovácké divadlo dostali do České knihy rekordů jako divadlo s největším počtem předplatitelů a dostal ocenění za nejlepší marketingový nápad roku. A taky jsem napsal texty k divadelní písničce Přeskočilo nám (jako součást kampaně k předplatnému) a k Cigánově smole.

Věnuji se i politickému marketingu a (většinou před volbami) pomáhám politikům s mediálním obrazem a strategií volební kampaně převážně na sociálních sítích.

Píšu tiskové zprávy o nejrůznějších akcích a institucích, zajišťuji jejich mediální prezentaci, spolupracuji s PR agenturou Mediatraining